ورود اماراتي ها در هتل سازي ايران

شركت خدمات مسافرت هوايي و جهانگردي راسا پرواز آدراپانا

پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

ورود اماراتي ها در هتل سازي ايران

به گفته مدير شركت مديريتي هتل‌هاي مستقر در دبي قراردادهايي براي احداث هتل در تهران، مشهد، اصفهان امضا كرده‌ايم. ما انتظار داريم نخستين هتلمان را تا پايان سه ماهه ۲۰۱۸ در مشهد افتتاح كنيم. با ورود اماراتي ها در هتل سازي ايران، قراردادهاي زيادي براي ساخت هتل در شهرهاي مختلف ايران بسته شد.

به نقل از پايگاه خبري عربين بيزنس، شركت مديريت هتل هاي روتانا مستقر در ابوظبي قصد دارد در ايران هتل احداث نمايد.

اين شركت در طي سال هاي گذشته در حال كار براي ورود به بازار هتلداري ايران بوده و قرار است اولين هتل خود را در اين كشور در كمتر از يك سال آينده به بهره برداري برساند.

عمر خدوري، مديرعامل و رئيس گروه روتانا در اين باره گفت:

**«ما قراردادهايي براي ساخت هتل در شهرهاي تهران، مشهد و اصفهان امضا كرده ايم. ما انتظار داريم اولين اولين هتلمان در شهر زيارتگاهي مشهد تا پايان سه ماهه نخست سال آينده ميلادي شروع به كار كند.»

وي توضيح داد كه ما قبلا يك هتل ۵ ستاره در اربيل احداث كرده‌ايم و در نظر داريم در هفته نخست ماه مي يك هتل ديگر افتتاح كنيم.

ورود اماراتي ها در هتل سازي ايران

ورود اماراتي ها در هتل سازي ايران

ديگر بازار مهم براي اين شركت اماراتي، عربستان است كه به گفته مديرعامل روتانا، رو به رشد ترين بازار اين شركت در منطقه خليج فارس خواهد بود. خوش بيني خدوري به بازار هتلداري عربستان عمدتا ناشي از تمركز دولت سعودي بر صنعت تفريح و سرگرمي است.

شركت روتانا در آستانه عبور از هدف گذاري سال ۲۰۰۹ خود يعني برخورداري از ۱۰۰ هتل در كشورهاي مختلف قرار دارد. اين شركت كه عمدتا در خاورميانه و شمال آفريقا فعاليت دارد، تا سال ۲۰۲۰ ميلادي ۱۰۴ هتل خواهد داشت كه ۵۵ مورد از آنها در حال حاضر مشغول به كار است و ۴۹ مورد ديگر در حال توسعه است. زماني كه هتل هاي جديد شركت روتانا تكميل شود، ۱۲۰۵۴ اتاق به كل اتاق هاي هتل هاي شركت روتانا اضافه خواهد شد و كل اتاق ها به ۲۷ هزار و ۸۷ اتاق خواهد رسيد.

در حال حاضر، روتانا در ۲۱ شهر از ۱۳ كشور در سراسر غرب آسيا، آفريقا و آسياي جنوبي و اروپاي شرقي هتل دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.